Λίγα λόγια για το ιστολόγιο


Αγαπητοί επισκέπτες,


ονομάζομαι Λίνα Γκρούγια και είμαι εκπαιδευτικός στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.

Το ιστολόγιο αυτό ξεκίνησε να λειτουργεί τον Απρίλιο του 2020 στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που λαμβάνει χώρα 

λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Άρχισα να το ενημερώνω για να μοιραστώ με τους συναδέλφους μου το υλικό που δημιουργώ και να συμβάλλω κι εγώ στην προσπάθεια που γίνεται απ΄όλους μας.

Σας ενημερώνω, ότι μπορείτε να το χρησιμοποιείτε εφόσον τηρούνται οι σχετικοί κανόνες.

Περιέχει υλικό για την Α΄, Γ΄και Δ΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου.


Σας εύχομαι καλή περιήγηση!

Σχόλια

  1. Λίνα μου είμαι σίγουρη ότι η περιήγηση στο ιστολογιο σου θα ναι ένα φανταστικό ταξίδι με σένα οδηγό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σου.Πραγματικά είναι μεγάλη βοήθεια ειδικά τώρα με την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι γι αυτό!Άλλωστε αυτός ήταν ο λόγος που δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο!

      Διαγραφή
  3. θερμές ευχαριστίες και συγχαρητήρια, για το υλικό σας που αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρήσιμο στην πιστοποίηση του β1 ΤΠΕ.
    Τα θέματα είχαν από όλα, εννοιολογικούς χάρτες, προγράμματα , είδη παιδαγωγικής διδακτικής, μ-σενάριο, και αρκετές ερωτήσεις κρίσεως που απαντάς με οδηγό την ...κοινή λογική.
    Ο Κώστας Βούκουνας είναι ΠΕ 81, (πολιτικός μηχανικός)υπεύθυνος του εργαστηρίου δομικών
    στο 1ο ΕΠΑΛ-Βροντάδου της Χίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου